Zitzak
Vanmorgen vroeg zijn Pa en Tineke weer vertrokken naar het zonnige Nederland. Het was supergezellig, hebben veel geshopt, lekker gegeten en zijn veel naar het strand geweest. Veel tijd om bij te komen heb ik niet. Morgen begin ik als PR & Communication Officer bij Van Oord. Dat betekend lange dagen maken en dat zal wel weer wennen zijn na 2 jaar (bijna) niets doen, maar ik heb er erg veel zin in.
Pa en Tineke
Ze zijn woensdag maar liefst een uur te vroeg geland en stonden alvast te wennen aan de temperatuur toen ik ze kwam ophalen (om 6 uur in de ochtend). De eerste 2 dagen was het wat bewolkt en benauwd, maar inmiddels is het stark blauw en zonnig. Wij hebben het erg gezellig.
Spectaculair
Red Bull race in Abu Dhabi afgelopen vrijdag. Het weer was zalig en show spectaculair. 's Avonds heerlijk gebbqd in de tuin.
De overige dagen hebben we voornamelijk doorgebracht met bezoekjes aan het strand en diverse malls...
Toch niet
Helaas was Habibi toch geen blijvertje. Na 5 weken bij ons doorgebracht te hebben heeft ze toch de benen genomen. We hebben haar nu al zo'n 24 uur niet meer gezien, dus de kans is groot dat ze toch weer haar eigen weg gegaan is. We missen de levendigheid.
Habibi vervolg
Habibi is vorige week gesteriliseerd. Ze is van de antibiotica af en voelt zich top. Gisteren is ze voor het eerst naar buiten geweest en in tegenstelling tot de Hollandsche Koningin is de tuin niet groot genoeg. Binnen een mum van tijd liep ze op de muren, bij de buren en aan de voorkant van het huis. Maar ze weet de weg terug goed te vinden en was voordat we naar bed gingen weer binnen. Toch een blijvertje.