Thursday, September 29, 2005

Arabische avond


Gisteren met een stel vriendinnen de woestijn in geweest. Eerst een stukje racen over de duinen van de woestijn (doet het meeste denken aan een ritje in een achtbaan...). Daarna genieten van een Arabische nacht in een kamp (waar je je kon laten beschilderen met henna, er een buikdanseres was, je op een kameel kon rijden en natuurlijk genieten van een Arabische bbq). Natuurlijk moesten wij ook nog even in traditionele klederdracht op de foto. Het was weer een heel gezellig uitje.Posted by Picasa

Wednesday, September 28, 2005

Nieuwe mall


Er is vorige week een nieuwe mall geopend (de grootste van de UAE en misschien wel van de wereld...). Dus vanmorgen met een stel vriendinnen even gecheckt. Natuurlijk zijn nog niet alle wegen aangelegd en winkels open (slechts 100 van de 350 hebben wij ons laten vertellen), maar je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. Even de nieuwe handscrub van Rituels uitproberen (Alieke, tweede van rechts werkt voor Rituels). Het was een erg gezellige ochtend en het belooft veel goeds. Vanmiddag heb ik mijn eerste woestijnrit met een ander stel meiden.Posted by Picasa

Tuesday, September 06, 2005

Je moet toch wat...


Gisteren zijn we met een stel meiden en kinderen gaan schaatsen.
Heel vreemd, maar we hebben erg gelachen.
Hier zijn de lange mouwen nog aan, maar na een enkel rondje inspanning gingen de truien toch uit. Ja zelfs op de ijsbaan was het warm, het was ook net of het regende (condens van de airco's aan het plafond).
Daarna natuurlijk even met zijn alleen een lekker broodje gegeten, wat geshopt en boodshappen gedaan en de dag was weer voorbij.Posted by Picasa

Tieze


Zoals jullie kunnen zien heeft mevrouw de reis overleefd. Sterker nog ze heeft zich erg stoer gedragen. Geen gepies of gepoep in de reiskooi en dat terwijl ze pas om half vier 's nachts bij ons werd afgeleverd.
Aan het huis moet ze nog wel erg wennen, loopt regelmatig erg hard miauwend door het hele huis. Begint al wat op de zenuwen te werken (vooral 's nachts), maar is van tijdelijke aard.
Ze zoekt nog wel de 'veilige' plekjes op om uit te rusten. En helaas voor Tieze hebben ze hier ook stofzuigers... Posted by Picasa

Thursday, September 01, 2005

Ja ook hier gaan de benzineprijzen omhoog....


Leuk nieuws de eerste dag dat je weer terug bent...
Maar natuurlijk is het nog lang niet zo duur als in Nederland. Maar zoals je kan lezen overweegt men toch te gaan carpolen en kleinere auto's (wehhhh daar gaan al die Hummers).
Per gallon (= zo'n 4 liter) betalen we nu dan ongeveer 1,50 euro.
Gisteren was het natuurlijk ontzettend druk bij de pomp, pick-ups met vaten werden er volgegooid .Posted by Picasa