Thursday, December 28, 2006

Kerst


Toch weer eens wat anders,
maar natuurlijk is er genoeg gegeten en gedronken tijdens deze dagen...
Posted by Picasa

Gewoon leuk!


Dit is bijna elke dag ivm het shoppingfestival.
Wij willen ook zo'n tochtje gaan maken.
Posted by Picasa

Monday, December 04, 2006

NATTIGHEID

Uniek in Dubai. Een hele dag veeeeeel regen. Deze dag zijn wij richting Wadi Hatta gereden om nu toch eens echt mee te maken dat er water in de wadi's staat.
En zoals je kan zien op de foto's is zo'n actie niet geheel zonder gevaar. Vanuit het niets ontstaan er heuze woest stromende bergrivieren die geen rekening houden met de route van de weg.
De auto die vast staat is er niet een van ons, maar 1 van ons is er wel doorheen gekomen en staat dus aan de overkant. Nadat zij over waren steeg het water nog meer. Dus zij hebben nog uren rondgereden om de wadi uit te komen en wij zijn teruggekeerd.
Mijn moeder is er vanaf woensdag en die heeft bijna alleen nog maar regen en kou meegemaakt... Daarvoor kom je niet naar Dubai. Gelukkig is het vandaag alweer wat beter en zijn de voorspellingen voor morgen ook goed, dus morgen naar het strand. Helaas geeft men voor vrijdag alweer regen aan... Dat weet ze nog niet...