Kameroen - Nederland (Kaapstad)
's Morgen om 6 uur een dag voor de wedstrijd met de bus richting Kaapstad vertrokken (verwarming was inmiddels gemaakt). Begin van de avond zijn we gestopt en hebben we overnacht. De volgende dag om 9 uur de tocht hervat en rond een uurtje of 4 waren we in Kaapstad. De bus heeft ons afgezet bij de enige strandtent in Kaapstad en daar hebben we uitgebreid gegeten op het strand. Toen naar het stadion gelopen (10 minuutjes lopen). Na de wedstrijd de kroeg in. Een aantal dames (waaronder ik) hadden er voor gekozen om terug te vliegen en waren de volgende ochtend tegen zessen weer thuis. De echt bikkels hebben terug ook weer 17 uur in de bus gezeten. Helaas was dit ons laatste wedstrijd in Zuid Afrika, maar wij hebben genoten.



0 Comments:
Post a Comment
<< Home