Kabelbaan
Om naar de grootste zittende Buddha te gaan hebben ze er een kabelbaan gebouwd. Twee dagen terug in Dubai lezen we in de krant dat er een gondel van deze kabelbaan is neergestort...
HONG KONG
Afgelopen weekend zijn we met vrienden naar Hong Kong geweest. Zij hebben daar 3 jaar gewoont en weten waar je plezier kan hebben.
Wat een heerlijke stad om een aantal dagen door te brengen. Je kan er goed shoppen, heerlijk eten, fantastisch uitgaan en je waant je een totaal andere wereld (de chineze). We hebben erg veel lol gehad en nu zijn de tripjes weer even voorbij.
5 jaar getrouwd
Het weekend van 1 juni zijn we naar Muscat (Oman) gegaan. Dat is zo'n 4,5 uur met de auto bij ons vandaan. Heerlijk een weekend genoten! Helaas is Muscat in de week daarna geteisterd door een cycloon en zijn er zo'n 30 mensen omgekomen...