Picknick at the Polo
Inge (Rudolfs moeder) is een weekje op bezoek. Gisteren zijn we met een stel vrienden (6 auto's) gaan picknicken bij een polo wedstrijd bij de lokale polo club. Je rijdt met je auto tot aan de zijlijn, pakt je stoeltjes, tafels, bbqs, Pimm's cocktail en lekkers. Dan lekker smikkelen en smullen terwijl de paarden voorbij racen op het veld. Een erg fijne relaxte manier om de middag door te brengen.




