Sunday, November 29, 2009

Picknick at the Polo


Inge (Rudolfs moeder) is een weekje op bezoek. Gisteren zijn we met een stel vrienden (6 auto's) gaan picknicken bij een polo wedstrijd bij de lokale polo club. Je rijdt met je auto tot aan de zijlijn, pakt je stoeltjes, tafels, bbqs, Pimm's cocktail en lekkers. Dan lekker smikkelen en smullen terwijl de paarden voorbij racen op het veld. Een erg fijne relaxte manier om de middag door te brengen.
Posted by Picasa

Monday, November 02, 2009

F1 Abu Dhabi

De eerste Formule 1 race op het Yas circuit in Abu Dhabi. Het was geweldig, wat een fanatastisch circuit en alles was perfect geregeld!
Posted by Picasa

Weer kamperen in de woestijn.


Voor het eerst na de zomer lekker weer met een stel wezen kamperen in de woestijn.
Posted by Picasa