Pa en Tineke
Ze zijn woensdag maar liefst een uur te vroeg geland en stonden alvast te wennen aan de temperatuur toen ik ze kwam ophalen (om 6 uur in de ochtend). De eerste 2 dagen was het wat bewolkt en benauwd, maar inmiddels is het stark blauw en zonnig. Wij hebben het erg gezellig.


1 Comments:
Hoe is het mogelijk,
meestal komen ze te laat.
Groetjes
Eddie
Post a Comment
<< Home