Monday, April 09, 2007

Pa en Tineke


Ze zijn woensdag maar liefst een uur te vroeg geland en stonden alvast te wennen aan de temperatuur toen ik ze kwam ophalen (om 6 uur in de ochtend). De eerste 2 dagen was het wat bewolkt en benauwd, maar inmiddels is het stark blauw en zonnig. Wij hebben het erg gezellig.
Posted by Picasa

1 Comments:

At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Hoe is het mogelijk,
meestal komen ze te laat.
Groetjes
Eddie

 

Post a Comment

<< Home