Wednesday, February 21, 2007

Fotomodellen

Ik doe een cursus fotografie. Erg leuk, maar er moet ook geoefend worden. Kamelen zijn zeer geschikte fotomodellen...
Posted by Picasa

Verjaardag

Natuurlijk ben ik dit jaar weer niet echt jarig, maar ook dit jaar gaan we het gewoon weer vieren met een borrel en bitterballen (die ik zelf ga maken met recepten uit het culinaire croquetten boek).
Toen ik Nederland was had ik al echt verjaardagsgevoel. Patty had deze prachtige en heerlijke verjaardagstaart voor me gemaakt.
Posted by Picasa

Saturday, February 10, 2007

Quads

Niets leuker dan op zaterdag ochtend een half uurtje blaffen door de woestijn!
Posted by Picasa

Sunday, February 04, 2007

Dubai Desert Classic

Na het ongelukje toch nog een heerlijke dag gehad. Op de Emirates Golfbaan een hele dag bestudeerd hoe het wel moet!
Gelukkig was het weer fantastisch (de dag daar voor was het afgelast vanwege regen- en onweerbuien).
Toch weer blij om in Dubai te zijn haha.
Posted by Picasa

Dubai. Love it Hate it.

Ik heb duidelijk een haat/liefde verhouding met Dubai. Bij terugkomst bleken mijn pinpas en mijn simkaart niet meer te werken, dus gelukkig is er weer werk aan de winkel.
Gisteren waren we op weg naar een kinderverjaardag en ook daar zijn we nooit aangekomen.
Grote auto's zien kleine auto's niet en rijden gewoon door als je er voor staat...
Nee, Rudolf valt niets te verwijten (nou ja, alleen dus dat ie zo'n klein autootje heeft...).
Posted by Picasa