Monday, March 03, 2008

Feestje

Natuurlijk was er nog een feestje op de 29ste. Helaas is het 's avonds nog steeds erg fris, maar het eten was weer heerlijk, drank was er genoeg en alleen maar gezellige mensen! Heb erg leuke kadoos gekregen. Kan nu bijvoorbeeld uitgebreid eieren bakken in de woestijn en luchtbedden op pompen gebeurt in het vervolg met twee vingers in de neus.
Posted by Picasa

TAART!

Natuurlijk kwamen ze ook speciaal voor mijn verjaardag, je wordt tenslotte maar 1 keer 10... Patty heeft doe middag ueren in de keuken gestaan om deze waanzinnige en zalige taart voor mij te maken. Wij hebben gezmikkeld!
Posted by Picasa

Liwa


Begin februari zijn we weer gaan kamperen in Liwa. Het was fantastisch, alleen de nachten in woestijn kunnen heeeeeel erg koud zijn!
Posted by Picasa