Tuesday, March 30, 2010

ExpoatWoman leaving

Helaas gaat onze ExpatWoman Jo ons eind april verlaten. Speciaal voor haar hebben wij een ochtend doorgebracht met haar A-list vriendinnen.
Posted by Picasa

Weekje Peggy


Peggy was een weekje in Dubai en we hebben het heel gezellig gehad. Het weer was fantastisch en hebben daar heerlijk van genoten.
Posted by Picasa