Wednesday, June 30, 2010

Nederland - Japan (Durban)


Tweede wedstrijd was in Durban. 's Nachts om 12 uur met de bus vertrokken richting Durban. Het was een van de koudste nachten ooit in juni en helaas deed de verwarming van de bus het niet. Gelukkig was het weer in Durban heerlijk en konden we daar ontdooid deelnemen aan de oranje mars naar het stadion. Voor de terugweg nog even wat dekens gekocht in downtown Durban. Ook dit was weer een trip om niet te vergeten.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home