GO DUBAI!
Wednesday, May 09, 2007
Familieweekend 2007
Gelukkig was ik nog in het land. Het was in Aarlanderveen en daar hoort een stukje varen op de Nieuwkoopse plassen bij. Weer vreselijk geboft met het weer en het was heeeeeel erg gezellig (ondanks het feit dat er een paar aan het kwakkelen waren met hun gezondheid).




