Tuesday, January 02, 2007

Oud en Nieuw


Op de 31ste zijn we vroeg in de ochtend richting Oman vertrokken om daar op de boot te stappen.
Na een boottocht van een paar uur en het spotten van een paar dolfijnen zijn we afgezet op een verlaten strandje.
Daar hebben we ons kamp opgezet en een groot kampvuur aangelegd.
Na een zalige bbq (met zelfs kreeft) en de nodige drank, hebben we hier om 12 uur getoost met champagne.
's morgens bij het ontbijt waren er oliebollen.
Toen weer terug met de boot en met de auto de bergen nog in gegaan en op een waanzinnige plek geluncht.
Het was een oud en nieuw om nooit te vergeten!
Posted by Picasa

Ontwaken op 1 januari 2007


Dit was het eerste wat we zagen op 1 januari 2007.
Niet verkeerd toch? Het was alleen wel om 7 uur 's ochtends.
Om half zeven werd de eerste van de kinderen wakker en het is geen verrassing dat om 7 uur iedereen wakker is...
De allerbeste wensen voor 2007!
Posted by Picasa