Tuesday, April 17, 2007

Zitzak


Vanmorgen vroeg zijn Pa en Tineke weer vertrokken naar het zonnige Nederland. Het was supergezellig, hebben veel geshopt, lekker gegeten en zijn veel naar het strand geweest. Veel tijd om bij te komen heb ik niet. Morgen begin ik als PR & Communication Officer bij Van Oord. Dat betekend lange dagen maken en dat zal wel weer wennen zijn na 2 jaar (bijna) niets doen, maar ik heb er erg veel zin in.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home