Saturday, August 22, 2009

Dagje Dubai IPB


Nix op pad met zijn vrouw naar Dubai. Helemaal gezellig een dag bezoek uit Nederland. Kort verslag van een drukke dag:
11.00 uur pick up van hotel,
11.00-11.45 toertje oud Dubai en Creek,
11.45-12.00 foto sessie op strand en teen in zee
12.00-12.30 bezoek Souq Madinat met kleine koffie- en plas pauze,
12.30-12.55 rondrit op Palm Jumeirah + tourtje paleizen
12.55-13.30 bezoek Marina + verfrissing op Yacht Club (boot uitgezocht)
13.30-14.00 bezoek paleis Tegelaar + sanitaire stop
14.00-15.30 bezoek Mall of the Emirates + lunch
15.30-17.30 fotosessie bij Big Red (see above)
17.30-19.30 bezoek Dubai Mall
19.30-22.00 Mezze bij Rheem al Bawadi
22.10 drop off bij hotel
Anderen blijven hiervoor een week.
Posted by Picasa

Nog steeds in Dubai


Het is een beetje stil geweest op deze blog, maar we hebben een bewogen half jaar achter de rug.
Gelukkig is Rudolf inmiddels weer lekker aan het werk bij Hewlett Packard, is het ergste van de griep (nee niet de varkens of Mexicaanse) achter de rug en doet de brommer het ook weer.
De zomer is gelukkig bijna ten einde en de meeste vrienden komen de komende 2 weken weer terug van een 2 maanden lange vlucht uit het te heet en vochtig Dubai.
Ik beloof om in het vervolg weer wat regelmatiger wat op het blog te plaatsen.
Posted by Picasa