GO DUBAI!
Tuesday, March 30, 2010
Weekje Peggy
Peggy was een weekje in Dubai en we hebben het heel gezellig gehad. Het weer was fantastisch en hebben daar heerlijk van genoten.
posted by go Dubai @
7:51 AM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
About Me
Name:
go Dubai
Location:
Dubai, United Arab Emirates
View my complete profile
Previous Posts
Kerst 2009
BBQ in de regen
Kampeertrip Wadi Bih en Dibba
Picknick at the Polo
F1 Abu Dhabi
Weer kamperen in de woestijn.
Spectakel op film!
Spectakel
Musandam
Chinag Mai
0 Comments:
Post a Comment
<< Home