Monday, April 02, 2007

Toch niet

Helaas was Habibi toch geen blijvertje. Na 5 weken bij ons doorgebracht te hebben heeft ze toch de benen genomen. We hebben haar nu al zo'n 24 uur niet meer gezien, dus de kans is groot dat ze toch weer haar eigen weg gegaan is. We missen de levendigheid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home