Sunday, April 01, 2007

Habibi vervolg

Habibi is vorige week gesteriliseerd. Ze is van de antibiotica af en voelt zich top. Gisteren is ze voor het eerst naar buiten geweest en in tegenstelling tot de Hollandsche Koningin is de tuin niet groot genoeg. Binnen een mum van tijd liep ze op de muren, bij de buren en aan de voorkant van het huis. Maar ze weet de weg terug goed te vinden en was voordat we naar bed gingen weer binnen. Toch een blijvertje.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home