Tuesday, September 19, 2006

Water in de Wadi


Vorige week heeft het in Hatta geregend (nee, in Dubai geen druppel gevallen) en dan is de kans groot dat er water in de wadi's staat. Dus vrijdag ochtend de broodjes gemeerd, auto ingeladen en op weg naar Wadi Hatta. Een waanzinnig ruig gebied met inderdaad hier en daar wat water. En op vrijdag ben je natuurlijk niet de enige met dit idee... Posted by Picasa

Saturday, September 09, 2006

HUMMER DE BUMMER!


Ook de andere auto's zijn vast komen te zitten. ZELFS DE HUMMER!
Gelukkig hebben we niet hoeven graven en was het met een klein rukje allemaal weer opgelost.Posted by Picasa

Spectaculair


Gisteren zijn we voor het eerst na de zomer de woestijn in gegaan. De thermometers gaven 47/48 garden aan en het dragen van slippertjes heeft geresulteerd in verbrande voetzolen. Het zand is dan zo heet dat je echt dichte schoenen met sokken moet dragen.
Vooral het eerste stuk naar Fossil Rock erg rustig aan gedaan, we hadden en een nieuwe bestuurder bij ons en iemand met een nieuwe auto (EEN HUMMER 3). Helaas zijn wij 2 keer komen vast te zitten en deze ziet er spectaculairder uit dan het is. De auto was met een heel klein rukje alweer los. 's Avonds nog lekker met zijn allen gebbqd.Posted by Picasa