Botswana
Tussen de wedstrijden door hebben we een tripje gemaakt naar Botswana. Het is daar prachtig. Vooral veel olifanten en giraffen gezien en eindelijk een glimp opgevangen van onze gespikkelde vriend de Leopard. Helaas was ie erg druk en had ie niet veel tijd voor ons. Het is dus niet gelukt om een kiekje van hem te maken.



0 Comments:
Post a Comment
<< Home