Monday, June 28, 2010

Nederland - Denemarken (Johannesburg)


Onze eerste wedstrijd met de bus. Dicht bij huis. Men wist niet helemaal wat ze met de bus aan moesten en we konden doorrijden to bijna voor het stadion. Voor de wedstrijd feestgevierd met de andere oranje fans, daar was heel veel pers die ons wilden fotograveren. Het was een groot feest!
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home