Tuesday, April 25, 2006

GEWELDIG!


Het optreden van Robbie W. in Dubai was fantastisch.Posted by Picasa

Saturday, April 15, 2006

Jamiroquai


Afgelopen donderdag eerst een hapje gegeten bij een italiaan en toen naar het fantastische concert van Jamiriquai geweest. Heerlijk swingen in de buitenlucht. Na afloop met vrienden nog even ergens wat gedronken. Kortom een perfect begin van het weekend. Gisteren uitgeslapen, een paar uurtjes naar het strand geweest (de zee begint al weer aardig op te warmen). 's Avonds met vrienden een hapje gegeten en naar de bioscoop gegaan. De film Syriana gezien.
Moeilijke film, voor een groot deel opgenomen in Dubai en Sharja dus herkenbaar. Het was maar de vraag of ie zou gaan draaien, sommige delen vinden de arabieren niet zo leuk. Er zijn dan ook scenes uitgehaald. Misschien later nog eens de ongekuisde versie op dvd bekijken.
Helaas is voor Rudolf het weekend alweer voorbij, hij is naar Abu Dhabi om een presentatie te geven (dat heb je met die verschillende weekenden...). Ook weer een drukke periode voor de boeg. Robbie Williams en de het Oranje bal met Lois Lane en de Hermes houseband. Helaas is Rudolf daar niet bij, juist deze periode zit hij voor bijna twee weken in Chicago... Posted by Picasa

Thursday, April 06, 2006

Verblijf van George en Tineke


Vanmorgen vroeg zijn ze weer op het vliegtuig gestapt. Wij hebben twee heerlijke weken gehad, veel gedaan (soukjes bezocht, tochtje over de Greek, wadi Bih gereden, afternoon Tea in de Burje Al Arab, de verschillen malls verkend, musea bezocht etc) en ook weer niet (heerlijk op het strand gelegen). Natuurlijk is er bijzonder veel geshopt door een bepaalde persoon, maar gelukkig kon alles mee terug (ik geloof dat alleen de aangeschaft slippers maar als handbagage mee zijn gegaan). Het weer werkte ook aardig mee, wat bewolking en een enkele regendruppel gehad, maar volgens mij is vandaag de zomer begonnen (35 graden).Posted by Picasa

World Cup 2006


Zaterdag 25 maart kwamen mijn vader en Tineke vroeg in de ochtend aan in Dubai. Laat dat nou net de dag van de World Cup 2006 (paardenraces) zijn, dus meteen die dag de nette kleertjes aan en hoedje op om zich te mengen onder de Dubaiaanse jetset. Wij hebben onze ogen uitgekeken en weten weer wat wel maar ook wat zeker niet kan. De dag in stijl afgesloten met een verrukkelijke hamburger bij de Fuddruckers.Posted by Picasa