BBQ in de regen
Een middagje woestijnrijden met af een toe een spat regen en zware bewolking afgesloten met een super BBQ in de regen. Wij zijn tenslotte Hollanders!
Kampeertrip Wadi Bih en Dibba
Vertrokken op national day (de 38ste verjaardag van de UAE). Auto's versiert met vlaggetjes, Oman binnen zonder paspoort. De eerste nacht kamp opgeslagen op de hoogvlakte van Wadi Bih. Erg koud en heeeel veel wind. Tweede dag UAE weer in zonder paspoort en plek gezocht op het strand van Dibba. Derde dag doorgebracht aan zwembad van hotel Miramar als beloning.