Sunday, May 29, 2005

Jordanie

Alles gaat hier inmiddels zijn gangetje.
Rudolf tegenwoordig weer aan het werk en niet meer afhankelijk van de chauffeur.
Alleen voor het cabrio rijden is het eigenlijk al echt te warm.
Gisteren natuurlijk een stukje met de kap open gereden en dat voelt aan alsof je in een auto zit met de verwarming vol aan (warmste stand en de blower vol aan). Naast de warme lucht die de auto instroomt heb je ook nog te maken met de brandende zon...
Dus even een paar maandjes wachten op wat koeler weer.
Morgen gaan we voor vier daagjes naar Jordaniƫ. Rudolf voor zaken en ik om uit te rusten van deze zeer stressvolle tijd (haha).
Dus even een paar daagjes geen spam vanuit Dubai.
Groetjes,

Saturday, May 28, 2005


De nieuwe drollenbak (volgens Edwin), zodat we iedereen een poepie kunnen laten ruiken en nog bruin worden ook. Posted by Hello

Thursday, May 26, 2005


Toen was het al laat... Posted by Hello


George B. te A. De fotograaf. Voor klachten over de kwaliteit kunt u bij hem terecht (lust graag een rood wijntje, maar is goed met katten). Posted by Hello


Nienke toont hier hoe de sluier gedragen dient te worden. Is in Zuid Africa toch anders dan hier. Posted by Hello


Er is natuurlijk flink gedoneerd om ons weg te krijgen, maar wij zijn niet boos hoor. Posted by Hello


JAAAAAAHHHHH was haar antwoord op zijn vraag. Volgend jaar weer een bruiloft! Posted by Hello


Heerlijke hollandse happen en biertjes. Hebben nog geen liquorpermit dus de biertjes hebben we nog niet...  Posted by Hello


Heineken is hier ook te koop, maar smaakte wel die avond. Posted by Hello


En nog veel meer gezelligheid! Posted by Hello


Gezelligheid Posted by Hello


Het organisatiecommitee heeft er ook echt zin in. Posted by Hello


Overweldigd door de verrassing en de creatieviteit van iedereen. Helaas vergeten het boek mee te nemen, maar dat nemen we volgende keer zekere mee. Posted by Hello


Het natuurschoon van dichtbij... Posted by Hello


Het uitzicht vanuit onze slaapkamer. Natuurlijk eerst die weelderige tuin met achter de muur het natuurschoon van Dubai. Natuurlijk zijn de hoogspanningskabels en de weg in de verte door mensenhanden aangelegd... Posted by Hello


Achterkant zie er wat saai uit, maar ach we doen het er maar mee haha Posted by Hello


Zijaanzicht van het zelfde huis Posted by Hello


Voorkant van het huis Posted by Hello

Wednesday, May 25, 2005


Gezellig Posted by Hello

Tuesday, May 24, 2005

Het huis

Als het goed is staan hier binnekort wat foto's van ons nieuwe huis!
Maar eerst nog even wat kiekjes van dat ontzettend gezellige feestje i.v.m. ons vertrek...
Met klachten over de kwaliteit van deze foto's kunt u terecht bij de fotograaf (George B. te A.)