Jordanie
Alles gaat hier inmiddels zijn gangetje.
Rudolf tegenwoordig weer aan het werk en niet meer afhankelijk van de chauffeur.
Alleen voor het cabrio rijden is het eigenlijk al echt te warm.
Gisteren natuurlijk een stukje met de kap open gereden en dat voelt aan alsof je in een auto zit met de verwarming vol aan (warmste stand en de blower vol aan). Naast de warme lucht die de auto instroomt heb je ook nog te maken met de brandende zon...
Dus even een paar maandjes wachten op wat koeler weer.
Morgen gaan we voor vier daagjes naar Jordaniƫ. Rudolf voor zaken en ik om uit te rusten van deze zeer stressvolle tijd (haha).
Dus even een paar daagjes geen spam vanuit Dubai.
Groetjes,

De nieuwe drollenbak (volgens Edwin), zodat we iedereen een poepie kunnen laten ruiken en nog bruin worden ook.

Toen was het al laat...

George B. te A. De fotograaf. Voor klachten over de kwaliteit kunt u bij hem terecht (lust graag een rood wijntje, maar is goed met katten).

Nienke toont hier hoe de sluier gedragen dient te worden. Is in Zuid Africa toch anders dan hier.

Er is natuurlijk flink gedoneerd om ons weg te krijgen, maar wij zijn niet boos hoor.

JAAAAAAHHHHH was haar antwoord op zijn vraag. Volgend jaar weer een bruiloft!

Heerlijke hollandse happen en biertjes. Hebben nog geen liquorpermit dus de biertjes hebben we nog niet...

Heineken is hier ook te koop, maar smaakte wel die avond.

En nog veel meer gezelligheid!

Gezelligheid

Het organisatiecommitee heeft er ook echt zin in.

Overweldigd door de verrassing en de creatieviteit van iedereen. Helaas vergeten het boek mee te nemen, maar dat nemen we volgende keer zekere mee.

Het natuurschoon van dichtbij...

Het uitzicht vanuit onze slaapkamer. Natuurlijk eerst die weelderige tuin met achter de muur het natuurschoon van Dubai. Natuurlijk zijn de hoogspanningskabels en de weg in de verte door mensenhanden aangelegd...

Achterkant zie er wat saai uit, maar ach we doen het er maar mee haha

Zijaanzicht van het zelfde huis

Voorkant van het huis

Gezellig
Het huis
Als het goed is staan hier binnekort wat foto's van ons nieuwe huis!
Maar eerst nog even wat kiekjes van dat ontzettend gezellige feestje i.v.m. ons vertrek...
Met klachten over de kwaliteit van deze foto's kunt u terecht bij de fotograaf (George B. te A.)