Vuurwerk op het strand
DE BESTE WENSEN VOOR 2008!
Wij hebben heerlijke kerstdag en jaarwisseling achter de rug.
Op kesrtavond bij vrienden in de tuin kreeft op de BBQ gegeten, 1e kerstdag eerst gegolft en toen lekker gegeten bij vrienden (2de kerstdag gewoon aan het werk...).
Op oudjaarsavond uitgebreid gedineerd bij vrienden. Rond half twaalf naar het strand gelopen met champagne en oliebollen. Daar het grote vuurwerk bekeken op een overvol strand.

