Tuesday, September 06, 2005

Tieze


Zoals jullie kunnen zien heeft mevrouw de reis overleefd. Sterker nog ze heeft zich erg stoer gedragen. Geen gepies of gepoep in de reiskooi en dat terwijl ze pas om half vier 's nachts bij ons werd afgeleverd.
Aan het huis moet ze nog wel erg wennen, loopt regelmatig erg hard miauwend door het hele huis. Begint al wat op de zenuwen te werken (vooral 's nachts), maar is van tijdelijke aard.
Ze zoekt nog wel de 'veilige' plekjes op om uit te rusten. En helaas voor Tieze hebben ze hier ook stofzuigers... Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home