Thursday, September 29, 2005

Arabische avond


Gisteren met een stel vriendinnen de woestijn in geweest. Eerst een stukje racen over de duinen van de woestijn (doet het meeste denken aan een ritje in een achtbaan...). Daarna genieten van een Arabische nacht in een kamp (waar je je kon laten beschilderen met henna, er een buikdanseres was, je op een kameel kon rijden en natuurlijk genieten van een Arabische bbq). Natuurlijk moesten wij ook nog even in traditionele klederdracht op de foto. Het was weer een heel gezellig uitje.Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home