Tuesday, September 06, 2005

Je moet toch wat...


Gisteren zijn we met een stel meiden en kinderen gaan schaatsen.
Heel vreemd, maar we hebben erg gelachen.
Hier zijn de lange mouwen nog aan, maar na een enkel rondje inspanning gingen de truien toch uit. Ja zelfs op de ijsbaan was het warm, het was ook net of het regende (condens van de airco's aan het plafond).
Daarna natuurlijk even met zijn alleen een lekker broodje gegeten, wat geshopt en boodshappen gedaan en de dag was weer voorbij.Posted by Picasa

2 Comments:

At 11:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey Bir, waar ligt Ruud?

 
At 9:44 AM, Blogger go Dubai said...

Tja, helaas moet er toch eentje werken...

 

Post a Comment

<< Home