Thursday, September 01, 2005

Ja ook hier gaan de benzineprijzen omhoog....


Leuk nieuws de eerste dag dat je weer terug bent...
Maar natuurlijk is het nog lang niet zo duur als in Nederland. Maar zoals je kan lezen overweegt men toch te gaan carpolen en kleinere auto's (wehhhh daar gaan al die Hummers).
Per gallon (= zo'n 4 liter) betalen we nu dan ongeveer 1,50 euro.
Gisteren was het natuurlijk ontzettend druk bij de pomp, pick-ups met vaten werden er volgegooid .Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home