Saturday, April 15, 2006

Jamiroquai


Afgelopen donderdag eerst een hapje gegeten bij een italiaan en toen naar het fantastische concert van Jamiriquai geweest. Heerlijk swingen in de buitenlucht. Na afloop met vrienden nog even ergens wat gedronken. Kortom een perfect begin van het weekend. Gisteren uitgeslapen, een paar uurtjes naar het strand geweest (de zee begint al weer aardig op te warmen). 's Avonds met vrienden een hapje gegeten en naar de bioscoop gegaan. De film Syriana gezien.
Moeilijke film, voor een groot deel opgenomen in Dubai en Sharja dus herkenbaar. Het was maar de vraag of ie zou gaan draaien, sommige delen vinden de arabieren niet zo leuk. Er zijn dan ook scenes uitgehaald. Misschien later nog eens de ongekuisde versie op dvd bekijken.
Helaas is voor Rudolf het weekend alweer voorbij, hij is naar Abu Dhabi om een presentatie te geven (dat heb je met die verschillende weekenden...). Ook weer een drukke periode voor de boeg. Robbie Williams en de het Oranje bal met Lois Lane en de Hermes houseband. Helaas is Rudolf daar niet bij, juist deze periode zit hij voor bijna twee weken in Chicago... Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home