Verblijf van George en Tineke

Vanmorgen vroeg zijn ze weer op het vliegtuig gestapt. Wij hebben twee heerlijke weken gehad, veel gedaan (soukjes bezocht, tochtje over de Greek, wadi Bih gereden, afternoon Tea in de Burje Al Arab, de verschillen malls verkend, musea bezocht etc) en ook weer niet (heerlijk op het strand gelegen). Natuurlijk is er bijzonder veel geshopt door een bepaalde persoon, maar gelukkig kon alles mee terug (ik geloof dat alleen de aangeschaft slippers maar als handbagage mee zijn gegaan). Het weer werkte ook aardig mee, wat bewolking en een enkele regendruppel gehad, maar volgens mij is vandaag de zomer begonnen (35 graden).

0 Comments:
Post a Comment
<< Home