posted by go Dubai @ 7:03 PM
Het is wel een beetje een viezerik. Hij had namelijk bij ons dezelfde outfit aan.
Geweldig... Dat haw we in Dokkum net!
Post a Comment
<< Home
View my complete profile
2 Comments:
Het is wel een beetje een viezerik. Hij had namelijk bij ons dezelfde outfit aan.
Geweldig... Dat haw we in Dokkum net!
Post a Comment
<< Home