Tuesday, April 25, 2006

GEWELDIG!


Het optreden van Robbie W. in Dubai was fantastisch.Posted by Picasa

2 Comments:

At 8:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Het is wel een beetje een viezerik. Hij had namelijk bij ons dezelfde outfit aan.

 
At 9:47 PM, Blogger Floortje Silke Erdelmann said...

Geweldig... Dat haw we in Dokkum net!

 

Post a Comment

<< Home