Tuesday, May 24, 2005

Het huis

Als het goed is staan hier binnekort wat foto's van ons nieuwe huis!
Maar eerst nog even wat kiekjes van dat ontzettend gezellige feestje i.v.m. ons vertrek...
Met klachten over de kwaliteit van deze foto's kunt u terecht bij de fotograaf (George B. te A.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home