Jordanie
Alles gaat hier inmiddels zijn gangetje.Rudolf tegenwoordig weer aan het werk en niet meer afhankelijk van de chauffeur.
Alleen voor het cabrio rijden is het eigenlijk al echt te warm.
Gisteren natuurlijk een stukje met de kap open gereden en dat voelt aan alsof je in een auto zit met de verwarming vol aan (warmste stand en de blower vol aan). Naast de warme lucht die de auto instroomt heb je ook nog te maken met de brandende zon...
Dus even een paar maandjes wachten op wat koeler weer.
Morgen gaan we voor vier daagjes naar Jordaniƫ. Rudolf voor zaken en ik om uit te rusten van deze zeer stressvolle tijd (haha).
Dus even een paar daagjes geen spam vanuit Dubai.
Groetjes,

0 Comments:
Post a Comment
<< Home