posted by go Dubai @ 4:59 PM
Hoe hard gaat dat karretje? Of mag je dat daar niet uitproberen? Ik zeg Gasgeven......
Ik zou zeggen: altijd een pet op. Zeker Rudolf
Die rode knop op de foto linksboven, wat is dat eigenlijk? Is dat de eject knop als je zat bent van Bir.
He .... dit is dat karretje dat ook ergens te koop staat op Internet.Wordt ie ook ingevlogen?
Post a Comment
<< Home
View my complete profile
4 Comments:
Hoe hard gaat dat karretje? Of mag je dat daar niet uitproberen? Ik zeg Gasgeven......
Ik zou zeggen: altijd een pet op. Zeker Rudolf
Die rode knop op de foto linksboven, wat is dat eigenlijk? Is dat de eject knop als je zat bent van Bir.
He .... dit is dat karretje dat ook ergens te koop staat op Internet.
Wordt ie ook ingevlogen?
Post a Comment
<< Home