Friday, June 15, 2007

HONG KONG

Afgelopen weekend zijn we met vrienden naar Hong Kong geweest. Zij hebben daar 3 jaar gewoont en weten waar je plezier kan hebben.
Wat een heerlijke stad om een aantal dagen door te brengen. Je kan er goed shoppen, heerlijk eten, fantastisch uitgaan en je waant je een totaal andere wereld (de chineze). We hebben erg veel lol gehad en nu zijn de tripjes weer even voorbij.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home