5 jaar getrouwd
Het weekend van 1 juni zijn we naar Muscat (Oman) gegaan. Dat is zo'n 4,5 uur met de auto bij ons vandaan. Heerlijk een weekend genoten! Helaas is Muscat in de week daarna geteisterd door een cycloon en zijn er zo'n 30 mensen omgekomen...


1 Comments:
Hoi Birkit,
Een beetje googlen op een donderdagavond en via allerlei omwegen zie ik ineens jouw foto! Ik weet niet of je het je nog kunt herinneren, maar jaren geleden in Amsterdam hebben we een heel leuke tijd gehad. Ik ben Marleen Brouwer en we kennen elkaar oorspronkelijk uit Apeldoorn, maar hebben het meeste contact gehad in Amsterdam.
We zijn elkaar uit het oog verloren, maar af en toe denk ik nog wel eens aan de leuke dingen die ik met jou en Marjolijn beleefd heb. Ik kan me nog weekendjes naar Leeuwarden enzo herinneren...
Er is heel veel gebeurd in de tussentijd, maar als ik jouw foto zie ben je geen spat veranderd.
Ik zou het leuk vinden om eens te mailen en bij de praten.
Veel liefs,
Marleen Brouwer
brona@decokay.nl
Post a Comment
<< Home