Saturday, September 09, 2006

Spectaculair


Gisteren zijn we voor het eerst na de zomer de woestijn in gegaan. De thermometers gaven 47/48 garden aan en het dragen van slippertjes heeft geresulteerd in verbrande voetzolen. Het zand is dan zo heet dat je echt dichte schoenen met sokken moet dragen.
Vooral het eerste stuk naar Fossil Rock erg rustig aan gedaan, we hadden en een nieuwe bestuurder bij ons en iemand met een nieuwe auto (EEN HUMMER 3). Helaas zijn wij 2 keer komen vast te zitten en deze ziet er spectaculairder uit dan het is. De auto was met een heel klein rukje alweer los. 's Avonds nog lekker met zijn allen gebbqd.Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home