Water in de Wadi

Vorige week heeft het in Hatta geregend (nee, in Dubai geen druppel gevallen) en dan is de kans groot dat er water in de wadi's staat. Dus vrijdag ochtend de broodjes gemeerd, auto ingeladen en op weg naar Wadi Hatta. Een waanzinnig ruig gebied met inderdaad hier en daar wat water. En op vrijdag ben je natuurlijk niet de enige met dit idee...

1 Comments:
Heb je alle potjes met water kunnen vullen?
Post a Comment
<< Home