Nog steeds in Dubai
Het is een beetje stil geweest op deze blog, maar we hebben een bewogen half jaar achter de rug.
Gelukkig is Rudolf inmiddels weer lekker aan het werk bij Hewlett Packard, is het ergste van de griep (nee niet de varkens of Mexicaanse) achter de rug en doet de brommer het ook weer.
De zomer is gelukkig bijna ten einde en de meeste vrienden komen de komende 2 weken weer terug van een 2 maanden lange vlucht uit het te heet en vochtig Dubai.
Ik beloof om in het vervolg weer wat regelmatiger wat op het blog te plaatsen.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home