Monday, March 03, 2008

TAART!

Natuurlijk kwamen ze ook speciaal voor mijn verjaardag, je wordt tenslotte maar 1 keer 10... Patty heeft doe middag ueren in de keuken gestaan om deze waanzinnige en zalige taart voor mij te maken. Wij hebben gezmikkeld!
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home