Wednesday, February 21, 2007

Verjaardag

Natuurlijk ben ik dit jaar weer niet echt jarig, maar ook dit jaar gaan we het gewoon weer vieren met een borrel en bitterballen (die ik zelf ga maken met recepten uit het culinaire croquetten boek).
Toen ik Nederland was had ik al echt verjaardagsgevoel. Patty had deze prachtige en heerlijke verjaardagstaart voor me gemaakt.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home