Tuesday, January 02, 2007

Ontwaken op 1 januari 2007


Dit was het eerste wat we zagen op 1 januari 2007.
Niet verkeerd toch? Het was alleen wel om 7 uur 's ochtends.
Om half zeven werd de eerste van de kinderen wakker en het is geen verrassing dat om 7 uur iedereen wakker is...
De allerbeste wensen voor 2007!
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home