Ontwaken op 1 januari 2007
Dit was het eerste wat we zagen op 1 januari 2007.
Niet verkeerd toch? Het was alleen wel om 7 uur 's ochtends.
Om half zeven werd de eerste van de kinderen wakker en het is geen verrassing dat om 7 uur iedereen wakker is...
De allerbeste wensen voor 2007!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home