Botswana
Tussen de wedstrijden door hebben we een tripje gemaakt naar Botswana. Het is daar prachtig. Vooral veel olifanten en giraffen gezien en eindelijk een glimp opgevangen van onze gespikkelde vriend de Leopard. Helaas was ie erg druk en had ie niet veel tijd voor ons. Het is dus niet gelukt om een kiekje van hem te maken.
Kameroen - Nederland (Kaapstad)
's Morgen om 6 uur een dag voor de wedstrijd met de bus richting Kaapstad vertrokken (verwarming was inmiddels gemaakt). Begin van de avond zijn we gestopt en hebben we overnacht. De volgende dag om 9 uur de tocht hervat en rond een uurtje of 4 waren we in Kaapstad. De bus heeft ons afgezet bij de enige strandtent in Kaapstad en daar hebben we uitgebreid gegeten op het strand. Toen naar het stadion gelopen (10 minuutjes lopen). Na de wedstrijd de kroeg in. Een aantal dames (waaronder ik) hadden er voor gekozen om terug te vliegen en waren de volgende ochtend tegen zessen weer thuis. De echt bikkels hebben terug ook weer 17 uur in de bus gezeten. Helaas was dit ons laatste wedstrijd in Zuid Afrika, maar wij hebben genoten.
Nederland - Japan (Durban)
Tweede wedstrijd was in Durban. 's Nachts om 12 uur met de bus vertrokken richting Durban. Het was een van de koudste nachten ooit in juni en helaas deed de verwarming van de bus het niet. Gelukkig was het weer in Durban heerlijk en konden we daar ontdooid deelnemen aan de oranje mars naar het stadion. Voor de terugweg nog even wat dekens gekocht in downtown Durban. Ook dit was weer een trip om niet te vergeten.
Nederland - Denemarken (Johannesburg)
Onze eerste wedstrijd met de bus. Dicht bij huis. Men wist niet helemaal wat ze met de bus aan moesten en we konden doorrijden to bijna voor het stadion. Voor de wedstrijd feestgevierd met de andere oranje fans, daar was heel veel pers die ons wilden fotograveren. Het was een groot feest!
ExpoatWoman leaving
Helaas gaat onze ExpatWoman Jo ons eind april verlaten. Speciaal voor haar hebben wij een ochtend doorgebracht met haar A-list vriendinnen.
Weekje Peggy
Peggy was een weekje in Dubai en we hebben het heel gezellig gehad. Het weer was fantastisch en hebben daar heerlijk van genoten.
BBQ in de regen
Een middagje woestijnrijden met af een toe een spat regen en zware bewolking afgesloten met een super BBQ in de regen. Wij zijn tenslotte Hollanders!
Kampeertrip Wadi Bih en Dibba
Vertrokken op national day (de 38ste verjaardag van de UAE). Auto's versiert met vlaggetjes, Oman binnen zonder paspoort. De eerste nacht kamp opgeslagen op de hoogvlakte van Wadi Bih. Erg koud en heeeel veel wind. Tweede dag UAE weer in zonder paspoort en plek gezocht op het strand van Dibba. Derde dag doorgebracht aan zwembad van hotel Miramar als beloning.
Picknick at the Polo
Inge (Rudolfs moeder) is een weekje op bezoek. Gisteren zijn we met een stel vrienden (6 auto's) gaan picknicken bij een polo wedstrijd bij de lokale polo club. Je rijdt met je auto tot aan de zijlijn, pakt je stoeltjes, tafels, bbqs, Pimm's cocktail en lekkers. Dan lekker smikkelen en smullen terwijl de paarden voorbij racen op het veld. Een erg fijne relaxte manier om de middag door te brengen.
F1 Abu Dhabi
De eerste Formule 1 race op het Yas circuit in Abu Dhabi. Het was geweldig, wat een fanatastisch circuit en alles was perfect geregeld!
Weer kamperen in de woestijn.
Voor het eerst na de zomer lekker weer met een stel wezen kamperen in de woestijn.