GO DUBAI!
Tuesday, May 02, 2006
Oranjebal
Zoals op de foto's zichtbaar is, was het een heeeeeeeeel gezellig feestje en is er de hele nacht gedanst op de covers van de Hermes House Band en de Abbamedley van Lois Lane.
posted by go Dubai @
8:21 PM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
About Me
Name:
go Dubai
Location:
Dubai, United Arab Emirates
View my complete profile
Previous Posts
GEWELDIG!
Jamiroquai
Verblijf van George en Tineke
World Cup 2006
Robbie komt naar Dubai!
Rick
Verjaardagskado
Zo gaaf!!!
Bezoek van de familie Tegelaar
Lesje woestijnrijden
0 Comments:
Post a Comment
<< Home