Tuesday, May 02, 2006

Oranjebal


Zoals op de foto's zichtbaar is, was het een heeeeeeeeel gezellig feestje en is er de hele nacht gedanst op de covers van de Hermes House Band en de Abbamedley van Lois Lane.Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home