Wednesday, March 08, 2006

Robbie komt naar Dubai!


En ik ga er naar toe! Helaas is Rudolf dan in Chicago en kan niet mee.
Heb er een nacht voor in de rij moeten liggen, maar ik ga er naar toe!
Wie dit laatste gelooft, kent me niet...Posted by Picasa

1 Comments:

At 10:44 PM, Anonymous Anonymous said...

ook zuid afrika wordt aangedaan door robbie en je begrijpt ook wij zijn hier van de partij ! Hier komt ie in april ergens.........ik heb iemand anders met een kaal hoofd en bril in de rij laten liggen !

 

Post a Comment

<< Home