Saturday, March 04, 2006

Verjaardagskado


Op mijn verjaardag (nou ja 1 maart dan) kwamen er een stel vriendinnen eten.
Dit was een gezellig avondje eten, kletsen en lachen. Tja en als je alles al hebt dan krijg je dus een heerlijke stress-away-massage als kado. Gisteren ondergaan en de rest van de middag doorgebracht op het strand, dus er is geen stress meer te bekennen.Posted by Picasa

1 Comments:

At 7:34 PM, Anonymous Anonymous said...

was de vloer al droog?

 

Post a Comment

<< Home