Sunday, February 26, 2006

Lesje woestijnrijden


Even wat theorie onder het genot van een lekker kopje koffie, wat lucht uit de banden laten lopen (en niet zoals een van de dames dacht alle lucht...) en dan het zand in. Het was een ontzettende leuke dag. Meteen de volgende dag het geleerde in de praktijk gebracht tijdens een tripje met vrienden.Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home