Sunday, February 26, 2006

Bezoek van de familie Tegelaar


Na de nodige vertraging zijn ze goed in Dubai aangekomen. Veel gedaan in een week tijd en te maken gehad met noodweer (voor Dubaiaanse begrippen dan, maar wel de eerste regen sinds we hier wonen). We zijn er achter gekomen dat het huis op heel veel plekken lekt, gelukkig regent het hier niet zo vaak. Wij zijn naar het strand geweest, met de dames naar de Nail Spa, naar de finale van de Dubai Tennis Championship, naar de goudsouk en er is natuurlijk het nodig gegeten, gedronken en geshopt.Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home