Saturday, May 27, 2006

Arjan en Isabel


Het weekje Ar en Is was heel gezellig en is voorbij gevlogen. Vanmiddag zijn ze weer op het vliegtuig gestapt richting het zeer koude Nederland. We hebben veel gedaan en gegeten (dat wordt elke dag naar de gym...). We hebben geshopt, zijn naar het strand geweest, hebben een bezoekje gebracht aan de souks, zijn naar het Antique Museum (bij de Dubaigangers wel bekend) geweest, hebben Wadi Bih gereden, een woestijn trip gemaakt en zelfs geskieed. De zomer is nu echt in aantocht, vooral in het begin van hun verblijf hadden de gasten het een beetje zwaar, maar gelukkig werd het later verdraagzamer. De zee brengt echter al geen verkoeling meer (36 graden) en ook dat was weer een hele nieuwe ervaring voor de vakantiegangers. Het was een hele leuke week en in juni zien we elkaar weer want dan komen wij naar Nederland.Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home